Vragen & Antwoorden

Heb je een specifieke vraag?
Vind je het antwoord op jouw vraag niet in onze lijst bij de veelgestelde vragen?
Stuur een mail naar:

ZEND ONS EEN BERICHT

CONTACTGEGEVENS

Industrieweg 5, 3001 Heverlee

+32 (0) 16 677776

info@www.happyandsafe.be

BESTELINFORMATIE

Hoe kan ik bestellen?

U kunt uw bestelling direct naar onze webshop sturen. U kunt uw bestelling ook telefonisch, via chat of e-mail plaatsen.

Na het plaatsen van uw bestelling controleren wij alle informatie, namelijk: de bestelgegevens, de onderdelen en de beschikbaarheid van de gewenste artikelen.

Mocht een artikel niet leverbaar zijn, dan bieden wij u een alternatief aan.

 

Hoelang op voorhand moet ik reserveren?

Wij raden aan om ruim op voorhand te reserveren.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen?

Je kan altijd wijzigingen aanbrengen of artikelen toevoegen aan jouw bestelling tot 7 werkdagen voor de geplande levering. Jouw order wordt in één van onze voertuigen geladen één werkdag voor de geplande levering.

Als er een wijziging is in jouw bestelling dan stuur je een e-mail naar info@www.happyandsafe.be met als onderwerp van jouw mail het projectnummer van de orderbevestiging.

Kan ik een product bestellen dat niet op jullie website staat?

Ons assortiment wordt elke dag uitgebreid, ook op verzoek van onze klanten. Indien je op zoek bent naar een specifiek product of je hebt je item niet direct gevonden, neem dan contact met ons op: info@happyandsafe.be. Wij helpen u graag bij uw zoektocht!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja het is mogelijk.

We aanvaarden enkel annuleringen gecommuniceerd via e-mail naar info@happyandsafe.be met als onderwerp “ANNULERING” + het ordernummer.

Houd er rekening mee dat we de door u bestelde goederen voor u gereserveerd houden en daarom ook andere klanten / verzoeken hebben geweigerd.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het terugsturen van de goederen naar Happy and Safe voor rekening van de koper zijn – als de goederen al onderweg zijn naar u.

Alle producten die gepersonaliseerd kunnen worden en / of artikelen op maat voor u gemaakt zijn 100% betaalbaar zodra ze in productie worden genomen.

LEVERINGSINFORMATIE

Wanneer worden mijn artikelen geleverd?

We verzenden en bezorgen zo snel mogelijk.

De goederen die op voorraad zijn, worden dezelfde dag verzonden. De meeste bestellingen komen 1 of 2 dagen na bestelling aan (voor niet-gepersonaliseerde artikelen).

Door extra zendingen via bezorgservice kunnen ze niet allemaal even snel een levering garanderen. Om die reden garanderen wij dat alle goederen binnen 2 & 5 werkdagen na bestelling aan uw zijde staan.

Voor gepersonaliseerde items (bedrukte items met uw logo) kunt u deze 8 tot 10 werkdagen na goedkeuring op de visuals verwachten.

Wat kost de levering?

Voor elke bestelling van minder dan 150 EUR inclusief btw rekenen wij een kost van 15 EUR voor de verzending / levering.

Voor bestellingen groter dan 150 EUR inclusief btw, is de verzending gratis.

Hoe worden mijn artikelen bezorgd?

Door een grote hoeveelheid bewegingen op de markten van ons soort verkochte artikelen, vernieuwen we dagelijks onze fysieke voorraad om de goederen direct vanuit onze logistieke hub in Heverlee te kunnen verzenden en zeer korte levertijden te garanderen.

Voor sommige artikelen moeten we onze voorraden vernieuwen en we verzenden ze rechtstreeks vanuit de fabrieken naar u toe.

BETALING

Wanneer en hoe kan ik betalen?

Nadat u uw winkelwagen heeft gevalideerd, wordt u gevraagd de betaling uit te voeren.

U kunt dit online betalen via ons Mollie-betalingsplatform (met creditcard, Paypal, bankoverschrijving).

Neem voor zakelijke bestellingen contact op met ons kantoor om de betalingsprocedure te vergemakkelijken en een snelle verzending te garanderen: info@happyandsafe.be

Moet ik vooraf betalen?

Uw bestelling wordt pas verwerkt en verzonden na ontvangst van uw betaling.

De enige uitzondering die we daarop garanderen, is voor bedrijven die een specifieke aanpak en type / hoeveelheid items vragen.

TERUGGAVE

Moet ik mijn bestelling zelf terugsturen?

Als u niet tevreden bent over de producten die u heeft ontvangen, kunt u ze na goedkeuring van uw annulering per e-mail door Happy & Safe terugsturen (verzending op eigen kosten).

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd en worden niet terugbetaald. Als er een fabrieksschade of productiefout is, kunt u er zeker van zijn dat we de ontbrekende onderdelen zullen vervangen of de schade zullen vergoeden.

Voor gepersonaliseerde artikelen kunnen we op aanvraag monsters van de producten verzenden. Dit maakt het productieproces langer, maar is de enige garantie die we u vragen te gebruiken om de kwaliteit van de goederen goed te keuren als u niet zeker bent van de gevraagde kwaliteit van de producten.

Wat moet ik doen bij breuk, schade of ontbrekende onderdelen?

Schade, breuk of ontbrekende levering moet zo snel mogelijk worden gemeld. Daarom vragen we je om zo snel mogelijk een foto te maken en een e-mail te sturen naar info@happyandsafe.be.

 

ANDERE VRAGEN

Heb je een andere vraag?

Ons ervaren team staat dagelijks ter beschikking om jou van dienst te zijn.

Aarzel niet om ons te contacteren via info@happyandsafe.be indien je meer informatie wenst of je vragen hebt over onze producten.